- - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marleen Tensen - WaarBenJij.nu - - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marleen Tensen - WaarBenJij.nu

-

Door: Marleen Tensen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

02 Juni 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

hoi iedereen,
even een kort bericht om te zeggen dat ik niet vergeten ben een nieuw verslag te schrijven, maar helaas doet mijn laptop het niet meer, dus moet ik elke keer als ik op internet wil op de laptops van anderen gaan, en ik wil die niet uren in beslag nemen om een bericht te typen.. Zo gauw mn laptop het weer doet, of ik toch iemands laptop voor langer kan gebruiken, zal ik een nieuw verslag plaatsen.. Maar alles gaat helemaal goed met me, dus verder hoeven jullie je geen zorgen te maken ofzo...
Xx. en tot zo snel mogelijk!!

  • 02 Juni 2012 - 11:56

    Jeroen:

    Hahaha,,,,fijn om te horen, hoewel ik absoluut niet het ID heb dat je in 7 sloten tegelijk loopt :-) Geniet nog maar ff van de laatste weken!

  • 03 Juni 2012 - 16:14

    Rens:

    Hihi, komt vast goed :) We hebben je wel erg gemist van het weekend in Millingen.. Maar zoals je al op FB zei, dat komt volgend jaar helemaal goed ;) Geniet nog maar lekker van je laatste weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

High school jaar NZ

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2012

20. - Laatste blog!

02 Juni 2012

-

06 Mei 2012

19.

30 Maart 2012

18.

16 Februari 2012

17.
Marleen

Hoi Iedereen! Zoals jullie waarschijnlijk al weten, ga ik komend jaar (2011-2012) een High School jaar volgen in Nieuw-Zeeland. In deze weblog zal ik proberen op een voor jullie boeiende manier mijn belevenissen down under te beschrijven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Groetjes, Marleen

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 45728

Voorgaande reizen:

26 Juli 2011 - 24 Juli 2012

High school jaar NZ

Landen bezocht: